Nasze realizacje to wynik doświadczenia oraz dobrze przemyślanej strategii rozwoju marki i indywidualnego podejścia do każdego z Klientów. Wykonujemy projekty ściśle według wytycznych naszych Klientów, wymogów rynku oraz najlepszych standardów projektowania, dostosowując się jednocześnie do ustalonego budżetu. Poniżej przedstawiamy nasze najnowsze realizacje.

Power Days
#formularz interaktywny

Celem strony było zaprezentowanie konferencji Power Days oraz stworzenie przejrzystego formularza, umożliwiającego rejestrację. Formularz zawiera:

  • pytania warunkowe – wybór "osoba prywatna/firma" powoduje wyświetlenie różnych pytań,
  • dynamiczne dodawanie pytań – po wybraniu "firma" przycisk "dodaj uczestnika" pozwala na zapisanie kilku pracowników na raz,
  • walidacja formularza – wypełnienie niektórych pytań jest wymagane przed wysłaniem formularza.

upi-limited.co.uk
#strona internetowa

Firma budowlana Ultimate Property Improvement Limited specjalizującej się w remontach i adaptacjach kuchni i łazienek w Birmingham w Wielkiej Brytanii. Strona miała w nowoczesny i estetyczny sposób przedstawiać ofertę oraz dotychczasowe realizacje firmy.

Dodatkowo:

  • uruchomiliśmy wersję mobilną strony,
  • odświeżyliśmy logo firmy,
  • przygotowaliśmy spójne ikony do wykorzystania na stronie.

weronika.guide
#strona internetowa

Połączenie nowoczesności z ponadczasową klasyką było celem stworzenia strony internetowej dla Weroniki Brylli – licencjonowanego przewodnika po Krakowie. Istotną częścią prac było przygotowanie perfekcyjnej wersji mobilnej, co poprzez użycie w projekcie elementów trapezu wymagało napisania wzorów trygonometrycznych, aby elementy na urządzeniu mobilnym odpowiednio się skalowały.

Dodatkowo:

  • uruchomiliśmy wersję mobilną strony,
  • uruchomiliśmy 2 wersje językowe strony.

mebloplast.pl
#strona internetowa

Mebloplast to uznany producent mebli. Projekt strony internetowej miał nawiązywać kolorystycznie do logo firmy oraz być przystosowanym do częstych aktualizacji, wykonywanych samodzielnie przez Klienta. Wymagało to od nas stworzenia systemu zarządzania treścią. Ówczesna strona wymagała zmian na poziomie jej architektury, ze względu na dużą liczbę produktów marki.

Dodatkowo:

  • wdrożyliśmy system zarządzania treścią,
  • zoptymalizowaliśmy stronę pod kątem SEO.